Vi havde valgt David som fotograf til vores Juni bryllup og vi kunne ikke have valgt bedre fotograf.
David var mødt ind på lokationer før min mand og jeg, han var yderst velforberedt og med det største smil.
Han havde en masse gode ideer til hvordan og hvor billederne skulle tages og formåede at skabe ro og hygge om det.
Hverken min mand, eller jeg, har før prøvet sådan noget med fotograf, så det var super rart, at David bare tog os i hånden og førte an.
I dag sidder vi tilbage, med de smukkeste billeder, til minde om vores dag.
Det er en klar anbefaling herfra.
🌟🌟🌟🌟🌟