Mega god fotograf og en hærlig mand glæder mig til næste gang. Han er meget imødekommende og er mega meget på og meget forstånde over hvad man kan lide han er mega god til at finde en fed baggrund og ideer til mega gode billeder er selv mega glad for ham da jeg har en god kemi med ham. Han er mega god til at bløde en op vis det er første gang man skal have taget billeder. Jeg var selv mega usikker men blev meget bedre i kan fx. Se de billeder han har taget af mig og andre 😁😉
Tak for en mega fed oplevelse 😁😁😁😉😉😉😉